Program dnia
2, 5 i 3-latki
6.00-8:00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne w zakresie realizacji programu wychowania przedszkolnego. Praca indywidualna z dzieckiem. |
8:00-8:45 | Powitanie dnia. Poranne zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu. |
8:45-9:30 | Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne. Śniadanie |
9:30-12:00 | Zajęcia edukacyjne realizowane w ramach podstawy programowej z całą grupą – kierowane oraz niekierowane , w tym:
– zabawy w języku angielskim* – przygotowujące do nauki języka, – spacery, zabawy na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze, – nabywanie umiejętności przez działanie; stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka, – zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. (czwartek 10.30- 11.00 – Akademia Małego Muzykanta) (11.00) – Zupa |
12:00-12:30 | Czynności samoobsługowe, przygotowanie do obiadu. Obiad |
12:30-14:20 | Relaks – leżakowanie. Słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury dziecięcej. |
14:30-15:00 | Podwieczorek |
15:00-17:00 | Zabawy inspirowane przez dzieci. Gry i zabawy edukacyjne. Słuchanie literatury dziecięcej, bajek i opowiadań nauczyciela. Porządkowanie sali, rozchodzenie się dzieci. |
* język angielski odbywać się będzie naprzemiennie:
I miesiąc godz. 11.45-12.15 środa, piątek
II miesiąc godz. 9.30-10.00 środa, piątek
4, 5 i 6-latki
6.00-8:00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne w zakresie realizacji programu wychowania przedszkolnego. Praca indywidualna z dzieckiem. |
8:00-8:45 | Powitanie dnia. Poranne zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu. |
8:45-9:30 | Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne. Śniadanie |
9:30-12:00 | Zajęcia edukacyjne realizowane w ramach podstawy programowej z całą grupą – kierowane oraz niekierowane , w tym:
– zabawy w języku angielskim* – przygotowujące do nauki języka, – spacery, zabawy na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze, – nabywanie umiejętności przez działanie; stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka, – zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. (czwartek 10.30- 11.00 – Akademia Małego Muzykanta) (11.00) – Zupa |
12:00-12:30 | Czynności samoobsługowe, przygotowanie do obiadu. Obiad |
12:30-13:00 | Relaks – słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury dziecięcej. |
13:00-14:30 | Zabawy i zajęcia edukacyjne sprzyjające twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej. Praca indywidualna. |
14:30-15:00 | Czynności higieniczne. Podwieczorek |
15:00-17:00 | Zabawy inspirowane przez dzieci. Gry i zabawy edukacyjne. Słuchanie literatury dziecięcej. Rozchodzenie się dzieci. |