„Wszystkiego, co naprawdę trzeba wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu
– o tym jak żyć, co robić, jak postępować, współżyć z innymi,
patrzeć, odczuwać, myśleć, marzyć i wyobrażać sobie lepszy świat”
Robert Fulghum

Program dnia

2, 5 i 3-latki

6.00-8:00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne w zakresie realizacji programu wychowania przedszkolnego. Praca indywidualna z dzieckiem.
8:00-8:45 Powitanie dnia. Poranne zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu.
8:45-9:30 Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne. Śniadanie
9:30-12:00 Zajęcia edukacyjne realizowane w ramach podstawy programowej z całą grupą – kierowane oraz niekierowane , w tym:

– zabawy w języku angielskim* – przygotowujące do nauki języka,

– spacery, zabawy na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze,

– nabywanie umiejętności przez działanie; stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka,

– zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela.

(czwartek 10.30- 11.00 – Akademia Małego Muzykanta)

(11.00)Zupa

12:00-12:30 Czynności samoobsługowe, przygotowanie do obiadu. Obiad
12:30-14:20 Relaks – leżakowanie. Słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury dziecięcej.
14:30-15:00 Podwieczorek
15:00-17:00 Zabawy inspirowane przez dzieci. Gry i zabawy edukacyjne. Słuchanie literatury dziecięcej, bajek i opowiadań nauczyciela.  Porządkowanie sali, rozchodzenie się dzieci.

* język angielski odbywać się będzie naprzemiennie:
I miesiąc godz. 11.45-12.15 środa, piątek
II miesiąc godz. 9.30-10.00 środa, piątek

4, 5 i 6-latki

6.00-8:00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne w zakresie realizacji programu wychowania przedszkolnego. Praca indywidualna z dzieckiem.
8:00-8:45 Powitanie dnia. Poranne zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu.
8:45-9:30 Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne. Śniadanie
9:30-12:00 Zajęcia edukacyjne realizowane w ramach podstawy programowej z całą grupą – kierowane oraz niekierowane , w tym:

– zabawy w języku angielskim* – przygotowujące do nauki języka,

– spacery, zabawy na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze,

– nabywanie umiejętności przez działanie; stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka,

– zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela.

(czwartek 10.30- 11.00 – Akademia Małego Muzykanta)

(11.00)Zupa

12:00-12:30 Czynności samoobsługowe, przygotowanie do obiadu. Obiad
12:30-13:00 Relaks – słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury dziecięcej.
13:00-14:30 Zabawy i zajęcia edukacyjne sprzyjające twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej. Praca indywidualna.
14:30-15:00 Czynności higieniczne. Podwieczorek
15:00-17:00 Zabawy inspirowane przez dzieci. Gry i zabawy edukacyjne. Słuchanie literatury dziecięcej. Rozchodzenie się dzieci.

 

OFERTA
FACEBOOK